Volkswagen Transporter – na różne potrzeby
Najnowsza odsłona Volkswagena Transportera to połączenie całych dekad doświadczeń marki Volkswagen w projektowaniu samochodów dostawczych z nowoczesnymi osiągnięciami techniki i technologiami rozwijanymi w segmencie aut osobowych. Dzięki temu nowy Volkswagen Transporter stanowi idealną odpowiedź na bardzo różnorodne potrzeby i nie boi się żadnego wyzwania. Wszechstronność modelu zwiększa również różnorodność oferowanych wariantów, czyli Kombi, Furgon oraz Skrzyniowy.
Volkswagen Transporter Kombi łączy w sobie cechy samochodu osobowego, umożliwiającego kierowcy zabranie ze sobą nawet 8 dodatkowych osób, a jednocześnie szybkie przekształcenie tego mini-busa w auto dostawcze oferujące wystarczającą przestrzeń, by zmieścić naprawdę duże ładunki. Ponieważ auto często wykorzystywane jest do trudnych zadań i prac całych ekip, zostało zaprojektowane w ten sposób, by w jak największym stopniu być odpornym na pył, piach, błoto, itd. Wykorzystano m.in. odporne na zabrudzenia materiały wykończeniowe. Dodatkowo, wnętrze łatwo można skonfigurować na różne sposoby, montując lub demontując poszczególne fotele, co daje także możliwość przewożenia różnego rodzaju ładunków, jak np. narzędzia czy materiały czy mniejsze lub złożone meble i inne przedmioty.
Świetne wykorzystanie dostępnej przestrzeni to również domena Volkswagena Transportera w wariancie Furgon. Pomimo nieprzesadnych gabarytów, dzięki którym auto dobrze sobie radzi w przestrzeni miejskiej, jest naprawdę pojemne i oferuje ogromne możliwości. Dostępna przestrzeń pozwala w maksymalnym wariancie (dłuższy rozstaw osi i wysokości) zmieścić nawet 3 europalety i zaoferować wysokość ładunkową do 1940 mm. Maksymalna ładowność wynosi do 1,4 tony, do tego Volkswagen Transporter Furgon może holować przyczepę o masie do 2,5 tony. Przy tym wszystkim nie zapomniano o ułatwianiu codziennej pracy, np. poprzez zadbanie o różnorodne możliwości załadunku. Drzwi przesuwne po obu stronach, różne opcje konfiguracji tyłu z zastosowaniem klapy lub drzwi skrzydłowych, ściana działowa oddzielającą przestrzeń ładunkową od kabiny czy duża liczba uchwytów mocujących pomagają w bezpiecznym umieszczaniu, wyciąganiu i przewożeniu różnorodnych ładunków.
Na duże potrzeby w zakresie transportu, zwłaszcza gabarytów, odpowiedź stanowi Volkswagen Transporter Skrzyniowy. Auto oferuje miejsce – w zależności od konfiguracji dla od 2 do 6 osób i dużą, funkcjonalną skrzynię na różnorodne ładunki. Ponieważ często jest to wariant wykorzystywany do zadań specjalnych, oferuje ponadprzeciętne możliwości terenowe, w tym funkcje asystenta ruszania pod górę czy zjazdu ze zniesienia. Kierowcy, którzy przewidują właśnie takie warunki użytkowania pojazdu, powinni rozważyć wybór wersji z napędem 4×4 4Motion. W zależności od preferencji, auto może występować w wersjach z manualną skrzynią biegów lub 7-biegowym automatem DSG. Volkswagen Transporter Skrzyniowy to także wariant, którego wyjściowa rekomendowana cena spośród wszystkich opisanych wersji jest najniższa.
Wygodne finansowanie – dostosowane do potrzeb
Ważnym aspektem wyboru samochodu dostawczego są możliwości w zakresie finansowania. Niektórych klientów interesuje przede wszystkim cena finansowania, innym zależy natomiast głównie na racie w określonej wysokości. Dzięki dopasowanej do różnych potrzeb ofercie produktów Volkswagen Financial Services, klienci z każdej grupy mogą znaleźć odpowiednią konfigurację finansowania dla siebie. Oblicz teraz ratę leasingu VW Transportera.
Pierwszą możliwość korzystania z Volkswagena Transportera w finansowaniu stanowi leasing KLASYCZNY. Produkt ten cechuje się niskimi całkowitymi kosztami i umożliwia optymalne rozłożenie na dłuższy czas spłaty wartości pojazdu. Pierwszy krok to oczywiście opłata wstępna – tutaj możliwości wyboru są duże – od 0 do 45% wartości pojazdu. Również duże są możliwości w zakresie wyboru czasu trwania leasingu – od 24 do 60 miesięcy. Na zakończenie umowy można wykupić samochód już od 1% jego wartości i wejść w ten sposób w jego posiadanie.
Duże możliwości w zakresie dopasowania parametrów umowy oferuje również leasing JAK ABONAMENT. Co prawda w tym przypadku maksymalna wysokość opłaty początkowej wynosi 30%, a umowa zawierana jest na 2, 3 lub 4 lata, ale nie musimy wykupować auta, a jego wartość rezydualna jest znacznie wyższa niż w leasingu KLASYCZNYM. Tym samym miesięczne raty w leasingu JAK ABONAMENT będą na wyraźnie niższym poziomie. Dlatego jest to propozycja chętnie wybierana przez przedsiębiorstwa, które chcą mieć koszty pod kontrolą, a także takie, które planują regularną wymianę samochodu na nowszy po 3-4 latach użytkowania.
* Wszystkie informacje i dane aktualne na dzień 25.09.2023r.