CUPRA Ateca – bez kompromisów
CUPRA Ateca to wyjątkowy SUV, którego projektanci postawili przede wszystkim na dynamikę. Pomimo segmentu, do którego auto przynależy, jego sylwetka jest zwarta, wizualnie lekka i pełna ostrych, wyraźnych linii, zdradzających sportowe aspiracje modelu. Za nieco groźny wygląd auta odpowiadają pełne przednie światła LED oraz kształt osłony chłodnicy z wyraźnym dużym logo umieszczonym centralnie. Patrząc na auto z boku czy z tyłu, można nawet pomylić go nieco z hot-hatchem – tak dynamicznie się prezentuje.
Wiele do zaoferowania CUPRA Ateca ma również we wnętrzu. Możemy znaleźć np. sportowe, kubełkowe fotele ze skóry Nappa lub tapicerki Dinamica czy też doskonale leżącą w dłoniach trójramienną wielofunkcyjną kierownicę. W środku nie powinno zabraknąć również wygodnej przestrzeni nawet przy komplecie pasażerów na pokładzie. Do tego CUPRA Ateca oferuje 485 litrów pojemności bagażnika, dzięki czemu bez większych problemów spakujemy się nawet na rodzinne wakacje.
Pod względem doznań z jazdy, CUPRA Ateca również nie idzie na kompromisy. Układ kierowniczy jest bezpośredni, szybko reaguje na ruchy kierownicą, a dynamiczne jednostki napędowe sprawiają, że auto chętnie i błyskawicznie przyspiesza. W szczególności w wersji Ateca VZ z 300-konnym silnikiem 2.0 TSI oraz napędem na 4 koła 4DRIVE, można poczuć sportowe doznania z jazdy tym autem. Pierwsze 100 km/h możemy zobaczyć na liczniku już po 4,9 s po starcie, a prędkość maksymalna tej wersji wynosi aż 250 km/h.
Dodatkowo aż 6 różnych profili jazdy możliwych do ustawienia poprzez CUPRA Drive Profile, pozwala nieco zmienić charakter auta w zależności od aktualnych warunków na drodze czy oczekiwań kierowcy. Ustawienia wpływają na sposób reakcji silnika, skrzyni biegów i układu kierowniczego. Można skorzystać z fabrycznie zaprogramowanych profili COMFORT, SPORT oraz CUPRA lub samodzielnie dobrać ustawienia, wybierając INDIVIDUAL. W przypadku trudnych warunków lub jazdy w terenie, możemy skorzystać ze specjalnych 2 dodatkowych profili: SNOW oraz OFF-ROAD.
CUPRA Ateca – sposób na niską ratę i koszty
Wybierając CUPRĘ Ateca na auto firmowe, mamy możliwość skorzystania z różnych produktów finansowych dostępnych dla przedsiębiorców. Do wyboru mamy leasing lub najem długoterminowy. Każde z tych rozwiązań ma swoje indywidualne zalety, które wymienione są poniżej.
Pierwsze opcja finansowania to leasing KLASYCZNY. Jest to tradycyjny leasing, chociaż oferta cechuje się dużą elastycznością. Możemy bowiem zadeklarować różnorodną wysokość opłaty wstępnej – od 0 do nawet 45% wartości pojazdu. Ponadto szerokie możliwości dotyczą również okresu finansowania, który można ustalić na od 24 do 60 miesięcy. Ponieważ w klasycznym finansowaniu tradycyjnym wyborem zakończenia umowy jest wykup auta, w tym przypadku nie musimy deklarować rocznego limitu kilometrów. Główną zaletą tego rozwiązania jest niska całkowita cena finansowania. To świetny sposób na to, by docelowo stać się właścicielem tego wyjątkowego modelu.
Jeżeli jednak głównym parametrem leasingu, jaki interesuje Twoją firmę jest miesięczna cena leasingu CUPRY Ateci, wówczas warto wybrać ofertę leasing JAK ABONAMENT. Polega on na spłacaniu jedynie prognozowany spadek wartości pojazdu w trakcie trwania umowy. Dzięki temu możesz jeździć nową, salonową CUPRĄ przy racie znacznie niższej niż w klasycznym finansowaniu. Podobnie, jak w przypadku finansowania tradycyjnego, oferta jest elastyczna i można dopasować ją do oczekiwań firmy. W tym przypadku wysokość opłaty własnej określamy w zakresie od 0 do 30%, a czas trwania umowy od 36 do 48 miesięcy. Ponadto należy zadeklarować roczny przebieg w zakresie od 10 do 40 tys. km rocznie. Jeżeli chodzi o zakończenie finansowania, mamy 2 możliwości: wykup samochodu – wówczas spłacamy pozostałą część wartości pojazdu – lub jego zwrot do dealera. W tym drugim przypadku nie musimy przejmować się dalszą odsprzedażą auta i możemy zdecydować się na kolejne auto z salonu w ramach nowego finansowania.
Kolejną opcją dostępną w ramach finansowania VW FS jest NAJEM. To rozwiązanie polegające na korzystaniu z samochodu w ramach umowy przez określony czas z założeniem zwrotu pojazdu po upłynięciu okresu finansowania. NAJEM warto polecić zwłaszcza tym osobom, które szukają kompleksowej oferty na jazdę nowym samochodem firmowym. W ramach miesięcznej opłaty, oprócz korzystania z samochodu, płacimy od razu m.in. za ubezpieczenie, assistance, ewentualną likwidację szkód, a nawet możemy zawrzeć w tych ramach sezonową wymianę i przechowywanie opon. To również świetny sposób na to, by regularnie zmieniać samochód na nowy i płacąc atrakcyjną miesięczną opłatę, jeździć cały czas autem jak z salonu.